بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

273


خیلی ها فکر می کنند سلامتی بزرگترین نعمت است، ولی سخت در اشتباهند. وقتی سالم باشی و در تنهایی پرپر بزنی، آنی مرض می گیری، بدترین نحوست ها می آید سراغت، غم از در و دیوارت می بارد، کپک می زنی. کاش مریض باشی ولی تنها نباشی.”


― عباس معروفی


پ.ن : دارم یک پادکست گوش میدم که تو پس زمینه صداهای اصلی یه اهنگ کانتری فوق العاده است که دیونه کننده منُ به وجد آورده!!

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 05:40 ق.ظ http://notbookman.blogsky.com

این هراس پنهان که دوست‌داشتنی نیستیم ما را تنها نگه می‌دارد. اما فقط به دلیل این تنهایی فکر می‌کنیم دوست‌داشتنی نیستیم. یک روز، روزی که زمانش را نمی‌دانی، از جاده‌ای گذر خواهی کرد. یک روز، روزی که زمانش را نمی‌دانی، او را آنجا خواهی یافت. برای اولین بار در زندگی‌ات طعم عشق را خواهی چشید؛ چون برای اولین بار در زندگی‌ات، حقیقتا تنها نخواهی بود. تو انتخاب شده‌ای تا تنها نباشی.
+زندگی_داستانی_ای‌جی_فیکری
+از گابریل_زوین

+کاش لینک دانلود پادکست بود.

متاسفانه امکان لینک عکس و تصویر ازم گرفته شده!باید کمی بگذره تا شاید این امکانات برگرده !!
متاسفانه ادرس پادکست رو سیو نکردم ولی دفعات بعد برات میفرستم

Marzi شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 12:51 ق.ظ http://rozegaremarzi.blogsky.com

من با جمله آخر متن عباس معروفی که گذاشتی مخالفم.
اینکه آدم مریض باشه اما تنها نباشه!!
به نظر من تنهایی گاهی موهبتی بزرگ از جانب خداست برای اونیکه برای انجام کارهای بزرگش نیاز به آرامش داره.
و مریضی هم به نظرم بدترین پدیده ای بود که خدا آفرید.
تجربه دو تاشو دارم. تنهایی رو میشه کاریش کرد. میشه با ترفندهای خوبی حس بدشو دور کرد و بجاش حس خوب داشت ولی مریضی ...

ان شالله بزودی متن های دلگرم کننده و سرشار از امید و نشاط در وبلاگتون بخونیم.
هرچند خودم الآن در فاز ناامیدی و افسردگی ام. ولی دارم تمام تلاشمو میکنم بهش غلبه کنم.

دلم گرفته‌است
دلم گرفته‌است

به ایوان می‌روم و انگشتانم را
بر پوست کشیده‌ی شب می‌کشم
چراغ‌های رابطه تاریک‌اند
چراغ‌های رابطه تاریک‌اند

کسی مرا به آفتاب
معرّفی نخواهد کرد
کسی مرا به میهمانیِ گنجشک‌ها نخواهد برد
پرواز را به‌خاطر بسپار
پرنده مُردنی‌ست
-------------------
امیدوارم خیلی زود به خواهش دلت برسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد