بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

132


در توان‌ام نیست چیزی یادت دهم،‏

آن‌گاه که پستان‌های‌ات دائره‌المعارف‌اند،‏

و لب‌های‌ات، خُلاصه‌ای از تاریخ ِ شراب؛

 

ادامه مطلب ...

131

      «  زمان آدم‌ها را دگرگون می‌کند اما تصویری را که از ایشان داریم ثابت نگه می‌دارد. هیچ چیزی دردناک‌تر از این تضاد میان دگرگونی آدم‌ها و ثبات خاطره نیست  ! »

 

             مارسل پروست - کتاب در جستجوی زمان از دست رفته


پ.ن : این جمله رو سالها قبل یکی از دوستان وبلاگی بهم گفت و از اون زمان تا حال ، من غرق این جمله شده ام 

130


 [+] تقدیم به خودم - بی تعارف :

 

                      سال ها پیش زمانی که جوان بودم دلم را به بند تمبانم گره زدم تا گم نشود. اما به وقت قضای حاجت گره از بند تمبان گشودم و دلم در چاه افتاد. اکنون سال هاست که سر در چاه مستراح فرو برده ام و به دنبال دلم می گردم!!