بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

286

ج ای خوندم که " میشه برای رفتن به تختخواب تصمیم گرفت ، ولی برای خوابیدن نه " حالا مشکل فکر کردن به مقولاتی مثل خوشبختی و بدبختی اینه که عملا بر اساس استانداری محاسبه میشه که نیست ، مثل اینکه قدرت خریدت رو بر مبنای موجودی حساب همسایه ت محاسبه کنی ،مطلاقا بی معنی و بی فایده،درحالیکه هیچ متر و ملاکی بجز واقعیت نیست ،واقعیتی که تا رسیدن بهش مسیری چند میلیون سال سپری شده و رسیده به اینجایی که ما هستیم ،حالا هر چقدر هم زخمت و نچسب .

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 04:02 ب.ظ

اوضاع اینروزا و نرخ تورم اونقدر نجومی در نوسان که همه به نوعی تحت تاثیر هستن
بااین همه ،امید داشتن به فردای بهتر و خدایی که قادر مطلق به شخصه برای من تنها نقطه روشن اینروزاس.



(شخصی به استادش گفت:
من خوشبختی می‌خواهم.
استاد پاسخ داد: نخست «من» را حذف کن
که حکایت از نفس دارد.
سپس «میخواهم» را حذف کن که حکایت از میل و خواسته دارد.
اکنون آنچه با تو باقی می ماند، خوشبختی است...
بسیارند مردمی که خوشبختی را می‌جویند،
همانند کسی که کلاهی بر سر دارد و دنبال کلاهش می‌گردد.
خوشبختی درون توست ...)

دم شما گرم بهامین

Marzi یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 09:15 ب.ظ http://rozegaremarzi.blogsky.com


چه حیف که بسان قدیم برامون آهنگ نمیذاری.
خدا لعنت کنه مسئولین بلاگ اسکای رو !!

لعنت کنه مسئولین بلاگ اسکای رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد