بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

79

سکوت شبانه-The Big Bang Theory-S06E06
لئونارد: یه کار بدی کردم
شلدون: رو منم تاثیر داره؟
لئونارد: نه

شلدون: پس در سکوت رنج ببر


The Big Bang Theory+S06E06

78

خوابم هایم  بوی تن تو را می دهد

نکند

آن دورترها

نیمه شب

در آغوشم می گیری ؟

                                           فدریکو گارسیا لورکا

77

    چند صبای است سایت  Tinypic که اولین خواستگاه من برای آپلود عکس در فضای مجازی با دنیای از خاطره است ، به دلایل نامعلومی بعد از فیلتر شدن با دلایل نامعلوم از فیلتر خارج شده است .

یادش بخیر باید  10 دوازده سالی گذشته باشه از اون خاطرات، یادش بخیر ...

پ.ن : برای انتشار عکس بالا در وبلاگ سکوت شبانه سابق تذکر کتبی از هیوا ایرانی دریافت کردم، هیوا،هیوا کاش همان دوران بود یا لااقل ادرسی از این صفحه داشتی تا دوباره اعتراضتو متذکر شی بهم !!!