بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

196

بزرگ تر که شدم فهمیدم رسیدن بهار و زمستون در اصل به حال آدم ها ربط داره که میتونه سخت ترین زمستونا را برات بهاری و سبزه کنه و همینطور بر عکس .حالا در این اپیدمی دهه سی زندگیم که به طرز غریبی با اپیدمی این روزای جامعه مثل کلافی سر در گم گره خورده ، زمانهای پیش میاد که شب زنده داری در کنار رفیقی که دفتر کارش "پاتوق" این شب بیداری شده  ، گذران لحظه های توامان با کار و خوش گذرونی ّ تجربه میکنی که نقش بهاری زیبا میزنه به زمستون این اپیدمی ..!
براتون  شادی ممتد و طولانی آرزو میکنم...


Richard Marx : Right Here Waiting 1989

نظرات 3 + ارسال نظر
بهامین جمعه 27 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 08:37 ق.ظ

الهی ،همیشه روزها چون بهار باشه واستون و حس وحال بهاری همراهتون:)
کاملا درسته بستگی به خودمون داره که بهاری را بهارتر کنیم یا اینکه بهارمون زمستونی باشه.

وقتی دل مشغولی ونگرانی آینده سراغم میاد به خودم میگم ،خدا قبل از من به آینده آگاه و در آینده حضور داره، پس نگرانی رو به کل فراموش کن.
خدا همیشه درخدایی کردن بی همتاس.

نگرانی از آینده رو زندگی میکنیم

بهامین جمعه 27 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 09:37 ق.ظ

نگرانی ...جلوی اتفاقای بد رو نمیگیره
فقط جلوی لذت بردن از چیزای خوب زندگی رو میگیره!

سخته اما میشه آینده رو توذهن ترسیم کرد که رنگی از نگرانی نداشته باشه!
قدرت تصویر ذهنی ،معجزه آسا و بینظیره.

اره کاش بتونیم به همه چیز همون اندازه که باید فرصت "پیدایش" بدیم .

پرتقال گندیده جمعه 27 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 09:02 ب.ظ

یکی از ارزوهام اینه که با دوستم پاتوق شبانه داشته باشیم یا این اجازه رو داشتیم که گاهی شب پیش همدیگه بمونیم
ادم پیش رفیقش باشه زمستونش بهار میشه دیگه

رفیقی که حق رفاقت رو بجا بیاره رفیق نیست فرشته است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد