بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

168


“Love is the absence of judgment.” 
Dalai Lama XIV― 

بی قراری
Instagram photo by @trunkarchive


جمله "عشق فقدان قضاوت است".به زبون رانده شده ، تحسین و تصدیق ها دیده و تعداد عدد های  که در محافل ما تکرار شده ازعدد برگزاری خود محافل بیشتر شده ولی قسمت دردناک قضیه بازی که ازش گرفته میشه و منو باز از انجام(بخونید گفتن) چیزی پشیمان کرده و کسی نیست که بگه جناب و سرکار عزیز مدل هرزگی شما روی هرچی روشنفکری جنسی و آزادی تنّ به سخره گرفته تو دیگه از "عشق" نگو و قصار ادا نفرما لااقل جلوی کسی که ازش شنیدی این قصار رو به مطالعه و تحقیق نکرده ت نچسبون چون اگه باز من به ظن فرار از فرومایگی بحث با جنابتان بگذرم کسایی هستن که تو جمع جوری ابرو ببرن که باز برید تا سه ماه پیدا نشید
بیایید چلغوز نباشیم

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 12:27 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com

عشق ،تنها یک کلمه نیست و خودش به تنهایی جمله بزدگیه .
اما....اینروزا خیلی تعبیر و نگاهشون به عشق تغییر کرده
واین یه ظلم بزرگ به عشق،عشق خیلی بارزشه .
عشق کلمه نیست ،یک جمله است .
و برای ساخت آن ،به نهاد و گزاره نه ،به دو دل نیاز اس.

عشق
نه دادنی است
و نه گرفتنی
عشق شریک شدنی ست..
‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‎‌
+مثل همیشه گوش نواز

عشق پیچیده نیست، آدمها اما چرا...

بهامین شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 12:29 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com

یادم رفت اضافه کنم
پرتغال من... اهنگ گوش نواز

تقریبا مطمئن و منتظر این متنت بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد