بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

121

       چنپره در خیال با داغ ی در دل و فکری که ترک برداشته .چقدر خنده دار شده زندگی که گرفتار به "نامیدیِ " .نمیتونم با خودم به اجماع برسم این فقدان " انگیزه "  است که "نامیدی" به بار میاره یا نبود "امید " قاتل بی رحم " انگیزه " است . ولی هر کدوم که هست بدجور طمع گس زندگی رو به تلخ ی زده و این زندمانی که جای "زندگانی" است به مسابقه بی سرانجام و فرسایشی تبدیل شده که تنها مزیت ش ادامه دار بودنشه و که خب اصولا این خودش بزرگترین عیب ش خواهد بود ...

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 05:02 ب.ظ http://anti-efsha.blogsky.com

سلام. در این زندگی غمگین هم می توان شاد بود.

میشه ولی به شرط " امید" و انگیزه "

تارا شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.tara-os.com

اول باید بگم ممنونم بابت پیام محبت آمیزتون
دلم رو شاد میکنه این همدردی ها.
.
و راجع به پست دال دوست داشتن.ج.
اینکه هنوزم مخاطب های دقیق و اهل خوانشی توی فضای وبلاگ نویسی وجود دارن خیلی خیلی موجب افتخار و خوشحالیه.
باید توضیحی بدم راجع بهش
این قسمتی که از کتاب نوشتم ، اسم فصلش بود در ستایش غم البته برای خودم هم عجیب بود انتخاب اسمش و دلیل انتخاب و موافقت من با این فصل بین تعداد زیاد موضوعاتی که کتاب داره شاید غم تازه ایه که رو دلم هست و باعث شده از ابتدا و انتهای نوشته بزنم و اون یه تیکه رو گلچین کنم چون خیلی خیلی حرف دلم بوده و نبود قبل و بعد متن ادم رو به اشتباه بندازه. نویسنده راجع به چیزهایی که گفته و تعریفاتش توضیحات مفصلی نوشته که خوندنش اصلا خالی از لطف نیست.
شما به بزرگی خودتون کوتاهی و کاستی از طرف من رو ببخشید :)

اول : خواهش میکنم
دوم : متوجه اینکه متن ،برداشتی از کتاب یست که گفتید نبودم و برداشتتون از تنهایی تصورم بود که نظرمُ دادم .
سوم : چه کاستی چه بخشیدنی؟!! انتخاب اون متن هم به خودی خود نیازمند مطالعه ی است که این روزا تو زندگیم گمه و تنها از طرف من ، تبریک و تشکر از کسیه که تو مانفسای هبوط کیفیت زندگی هامون هنوز به مطالعه دل گرمه

تارا سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 11:58 ق.ظ http://www.tara-os.com

من ممنونتونم بابت پیام ها پر مهر و انرژی بخشتون و این دقت و دید بازتون. وسال نو با کلی تاخیر مبارک باشه
من خیلی وقت بود سر نزدم و ندیدم پیام ها رو.
امیدوارم ۹۷ برات پر باشه از خوشی واتفاقات خوب. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد