بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

279

 

  کریشتوفکیشلوفسکی  عزیز جای فرمودند : تا دلتان بخواهد ابزار و وسایل ارتباطی داریم ، اما ارتباطی با هم نداریم .فقط اطلاعات به هم منتقل می کنیم . " اما به نظرم امروزه دیگه ما اطلاعات هم منتقل نمیکنیم یعنی نمیخوایم که منتقل کنیم تا شاید بواسطه این بی خبری کیفیت ارتباط هامون از مداخله و انتقاد و حتی توصیه و پیشنهاد برای درمون مشکلات احتمالی مصون بمونه  اونم در عین اینکه همه از کاهش یا نبود ارتباط با کیفیت در این عصر جوانی شکایت داریم .


پ.ن 1 : یکی بیاد بااین مشخصات با من دوست بشه که ببرتم بیرون که وقتی دارم برای هر ارتباط و گشت و گذار مقاومت میکنم بتونه با پشت دست یه تو دهنی بهم بزنه و کشون کشون ببرتم!!

پ.ن 2 : مزید امتنان خواهد بود که اهل کوه و طبیعت باشه چون من جای دیگه نمیام حتی کشون کشون !!

Lady Gaga & Bradley Cooper - Shallow

نظرات 3 + ارسال نظر
Marzi چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 12:48 ب.ظ http://rozegaremarzi.blogsky.com

من طبیعت گردی رو به همه نوع تفریح و سرگرمی و حتی بخشی از زندگی هدفمند ترجیح میدم.
به شدت هم دوستدار بیرون رفتن با آدمهای طبیعت دوست هستم. بر خلاف همسرم که دلش میخواد هرجا میره تعداد افراد زیاد باشه تا مباحثه و گفتگو انجام بشه. چه تو طییعت و در حال کوهنوردی باشن چه تو خونه و لم داده به بالشت.
داداش نداری با پشت دست بکوبه دهنت؟
وای خواهرداشتن که عالیه. با خواهرت اگر صمیمی هستی یا برادرت برو و کیف کن. نمیتونی همسر بیاب برای خودت. دوست بیاب.

من و خواهرم اینجور وقتا پایه کارهای دوستداشتنی هستیم. مثلا درست کردن دسر. آهنگ گذاشتن و شاد بودن. فیلم نگاه کردن.
فقط شکلات مزاحمه بدجور. بس که نق میزنه.
والا دوران تجرد هم زیباییهای خودشو داره. فقط آدم باید بلد باشه از همه ی دورانهای زندگیش نهایت استفاده را ببره.

میدونی مشکل اغلب عدم ارتباطها چیه؟ سخت گیری های بی مورد و قوانین الکی و دست و پا گیر.
اگر آدم کمی ساختار شکنی کنه تو ذهنیات و قوانین حاکم بر ذهنش خیلی جاها با خیلیا بهش خوش میگذره.

برادرم دوره از من و خواهرم بلعکس منه!!
رفیقا هم که هه گیر و گور زندگی هاشون فرصتی بهشون نمیده
منم اهل بر خوردن با هر کسی نیستم .یعنی رفیق هست که برم ولی که منم بخوام باهاش برم کوه موجود نیست یکی اروم میاد یکی دوست داره تفریحی بیاد یکی زیاد بالا نمیاد یکی فقط گلگشت و ...
حالا که بهتر فک میکنم همون بهتر خودم تنهایی برم

Marzi چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 04:12 ب.ظ http://rozegaremarzi.blogsky.com

خواهرت رو با خودت هم عقیده کن.
یا هم با اونیکه آروم میاد تا جایی که اذیت نیستی آروم بیا بعد با یه عدرخواهی ساده بگو من دیرم میشه و هدف گذاری کردم امروز تا فلان متر بالا برم. بعد ازش جدا شو با بقیه کوهنوردهای هم سرعت با خودت برو بالا.
عضو هیئت های کوهنوردی شو.
تو اینستاگرام من چند پیج طبیعتگرد میشناسم که گروهی میرن طبیعت گردی و روابط دوستانه جالبی پیدا میکنن.
پیدا کن چنین گروههایی رو و عضوشون شو.
اول از همه حرف بزن. خیلی حرف بزن. با خودت با دوستان وبلاگی. با دوستان حقیقیت . حرفت که اومد بقیه ارتباطات هم بسترش فراهم میشه.
تو هم مثل من درونگرایی. درونگراها یه رنج درونی دارن. اونم اینکه دست خودشون نیست نمیتونن خلوتشونو با بقیه شریک بشن. ترجیح میدن تو دنیای آروم خودشون باشن.
ولی تغییر رفتار درونگراها ممکنه.
من خودم دارم روی خودم کار میکنم. امیدوارم روزی تو وبلاگم از چنین موفقیتهاییم بگم.

امان از دل ما درونگراها !!!
امیدوارم روزی تو وبلاگت جشن گرفتن تمام ارزوهاتون بخونم !

بهامین یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 01:32 ق.ظ http://notbookman.blogsky.com

طبیعت گردی و رفتن و بودن جایی دور از شلوغی شهر و الودگی ها...
خیلی دوست دارم همینطور کوهنوردی را اما هیچ وقت تجربه نکردم
باخوندن این پست شما یاد موضوعی افتادم... چند سال پیش که میخواستم دوباره ورزش شروع کنم هر کسی از دوستام یه بهونه داشت دست آخر خودم تنها رفتم و دوست جدیدی پیدا کردم از روزای باشگاه و ورزش ...

شروعش سخته اما به خودتون فرصت شناخت و پیدا کردن دوستان جدید بدید.

حال دلتون همیشه خوب.

اره بهامین اخرش همینه ادم باید تنها با خودش شروع کنه که بخواد بذاره شروه با دوست یا عزیزی اصلا نمیشه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد