بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

262

پدران و استادان، از خود می پرسم جهنم چیست ؟ به نظر من رنج ناتوانی از دوست داشتن است .


فیودور داستایفسکی


mohsen_namjoo_-_toranj

نظرات 4 + ارسال نظر
بهامین چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 05:04 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com

صرف فعل "دوست داشتن" بسیار سختِ
گذشته‌اش که به هیچ وجه ساده نیست،
حالش کاملاً اخباری،آینده‌اش هم شرطی…

‏دوست داشتن همون لبخندیه که موقع دیدنش میشینه رو لبت .

آب در یک قدمیست , روشنی را بچشیم

پرتقال گندیده چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 06:33 ب.ظ

رنج دوست داشتن بیشتره.. خیلی بیشتر

میدونی فک میکنم این بیشتر به این بر میگرده که با خودت چطور کنار بیای! کمیت زندگی مهمتره یا کیفیت ش ؟ در نتیجه اگه کیفیت ملاک باشه مطمئنا رنج ناتوانی از دوست داشت بی نهایت بزرگ خواهد بود

marzi پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 05:46 ق.ظ http://rozegaremarzi.blogsky.com

بازم دوست داشتن !!

بازم

معصوم شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 01:26 ق.ظ

گفتم دست از سر من بردارید، نمی تونم!

ای بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد