بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

258

Gipsy Kings - No Volvere

به من می گفت :

چشم های تو مرا به این روز انداخت !

این نگاهِ تو کارِ مرا به اینجا کشانده . تاب و تحمل نگاه های تو را نداشتم نمی دیدی که چشم بر زمین می دوختم ؟

به او گفتم :

در چشم های من دقیق تر نگاه کن !

جز تو هیچ چیزی در آن نیست ...


چشم هایش / بزرگ علوی


نظرات 4 + ارسال نظر
بهامین پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 11:18 ق.ظ http://notbookman.blogsky.com

Sometimes home isn't four walls
It's two eyes and a heartbeat.

گاهی اوقات خونه چهار تا دیوار نیست.
دو تا چشم و ضربان قلبه.

بسیار زیبا

marzi پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 11:26 ب.ظ http://rozegaremarzi.blogsky.com

چرا شکلکهای قالب وبلاگت ، گل نداره؟

اگر انسان چشم نداشت اونوقت چطور باید عاشق میشد؟؟
چه نعمت بزرگیه دیدن.

گل!!!تو وبلاگ ما شاید گل نمیروید

معصوم دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 01:18 ق.ظ

نوشتم،پاک کردم...

چه چیزی را

معصوم دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 07:18 ب.ظ

آدمهای زیادی به من گفتن چشمهات خیلی گیراس.یعنی عاشقم بودن؟

یا داشته مخ میزده یا عاشق بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد