بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

255


در از نفس افتادهِ  ژان لوک گدار دیالوگی هست که میگه "من همیشه عاشق زنهای میشم که برای من آفریده نشدن."

Nightwish – While Your Lips Are Still Red


نظرات 4 + ارسال نظر
معصوم یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 05:34 ب.ظ

البته معلوم نبوده بعد از وصال نظرش چیه

اینجوری هم میشه بهش فک کرد سخت و دردناک

marzi یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 07:15 ب.ظ http://rozegaremarzi.blogsky.com

چه بد اقبال بوده!
عاشق شدن یه پدیده خاصیه. اگر خودش اتفاق بیوفته عجیب باعث تعالی میشه ولی مشکل اینجاست اکثر افراد هوس رو با عشق اشتباه میگیرن.
عشق واقعی رو مولانا وصف میکنه. عشق واقعی تو اشعار حافظ و سعدی است.
چنین انسانهایی بسیاااار اندکن. بسیار.

باز داستان همون بوم هست که یسری از این ور می افتند یسری از اونور

بهامین سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 10:22 ق.ظ

عشق بنظر من تنها عشقی میتونه درست باشه که درست و نتیجه وصال داشته باشه،عشق اشتباهی نباشه!

ای داد! یعنی اون عشق فرهاد به شیرین درست نبود ود در عوض عشق شیرین به خسرو درست بود؟!!!!!

بهامین سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 03:12 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com

نه نه ...
عشق های اسطوره که جز نمونه عشق واقعی هستن.
من از دید خودم گفتم،تجربه عشق ندارم اما فکر میکنم عشقی که به وصال نرسه سخته!

سخته !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد