بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

227


الوود:«سالها پیش مادرم همیشه بهم میگفت: {تو این دنیا یا باید خیلی زرنگ باشی، یا خیلی خوش‌مشرب}. خب من برای سال‌ها زرنگ بودم، اما خوش‌مشرب بودن رو توصیه میکنم»   

Elwood:Years ago my mother used to say to me, she'd say, "In this world, Elwood, you must be so smart or so pleasant." Well, for years I was smart. I recommend pleasant.


Harvey / 1950 / Henry Koster / هاروی

نظرات 3 + ارسال نظر
بهامین شنبه 10 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 09:56 ق.ظ

حتی هردو خصلت را داشتن هم خوبه:)

اره ولی فک کنم دومی باعث میشه زندگیه شادتری داشته باشیم

بهامین شنبه 10 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 11:38 ق.ظ

بدون شک تضمین شادی زندگیه

این خصوصیت داداشمه و البته زرنگی که نه بیشتر عاقلی برای من ولی در کل از نظر شادی اون خیلی جلوتره

marzi شنبه 10 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 12:03 ب.ظ http://rozegaremarzi.blogsky.com

منم همین توصیه رو دارم چون آدم درونگرایی هستم و همیشه نسبت به انسانهایی که خودشونو و احساسشونو راحت بروز میدن و همیشه جمعی دورشون پیدا میشه برای گفت و شنود ، حس غبطه خوردن بهم دست میده.
البته سالهای اخیر خیلی تغییر کردم و دارم به سمت برونگرایی پیش میرم و خداروشکر تو بعضی جمع ها عالی هستم.
در کل آدم خوش مشرب خوشبحالشه.

یه زره زرنگی هم داشته باشه خدایی هم دنیا رو داره هم اخرت رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد