بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

226

Instagram photo by @deep_clavicula

روزگاری یک تبسم یک نگاه خوش تر از گرمای صد آغوش بود...

                                                                        فریدون مشیری


بعد نوشت : توضیحی از وبلاگ topmovies|+| در ارتباط با فیلم "درحال و هوای عشق" و  موسیقی متن فوق العاده اون  که در ذیل برای دانلود و شنیدنش قرار دادم تا هم سینمایی ها بخوان پیشنهاد دیدن یکی از بهترین عاشقانه های سینما را داشته باشن و هم علاقه مندها به موسیقی بی نصیب نمونن.

  

وقتی سخن از بهترین عاشقانه های تاریخ سینما به میان می آید شاید لیستی طویل و دراز در ذهنتان نقش ببندد که هر کدام وجهه ای متفاوت از دیگری را به تصویر میکشد. اما وقتی قرار باشد صادقانه ترین و لطیف ترین آنها را بیان کنیم، چه فیلمی بالاتر از "در حال و هوای عشق" "وونگ کار-وای" میتواند قرار بگیرد؟ فیلمی که یک داستان ساده با روایتی روان را به پیچیده ترین ابعاد از وجود انسان گره میزند. گره ای که نه آنرا با دست فکر، بلکه با دست دل میتوان باز کرد.

تلفیق موسیقی متن فیلم با اسلوموشن های کم نظیر، لحظاتی دراماتیک را رقم میزنند که سبب میشود این فیلم و سکانس های بینظیرش هیچگاه از خاطر تماشاگرانش بیرون نروند. گر چه تلفیق موسیقی متن و سکانس های فیلم لازم و ملزوم هم هستند و هر یک به تنهایی نمی توانند حس و حال حقیقی فیلم را  بهتصویر بکشند، اما با این حال مطمئنا نوای بی نظیر این موسیقی خاطراتی خوبی را برای شما رقم خواهد زد.


Shigeru Umebayashi - Yumejis Theme 

نظرات 4 + ارسال نظر
بهامین شنبه 10 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 09:58 ق.ظ

اگه بتونم لینک دانلود فیلم را پیدا کنم
حتما تماشا میکنم.

نکته مهمیه!!! پیدا کردم اطلاع میدم
دوری دیگه وگرنه هارد به هارد میشد کرد

بهامین شنبه 10 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 11:37 ق.ظ

ممنون:)

خواهش میکنم

marzi شنبه 10 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 11:59 ق.ظ http://rozegaremarzi.blogsky.com

میذارمش تو لیست فیلمهام
موسیقی رو هم بشنوم ببینم چطوره.

امیدوارم خوشتون بیاد

تارا دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 01:17 ب.ظ http://taraslife.blogfa.com

انقدر قشنگ تعریف کردی از فیلمه دلم برای فیلم دیدن یدفعه تنگ شد


موزیکه خیلی خوبه..خیلی خوب

امیدوارم با دیدنش ازش لذت ببرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد