بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

225

|+| در آن لحظه ایی که تو از فراز، پا در راهی می گذاری که آن سوی آن، اختتام تمام اندیشه ها و رویاهاست.

به یاد داشته باش
که روزها و لحظه ها هیچگاه باز نمی گردند. 


― نادر ابراهیمی, بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم

Marc anthony-when i dream at night 

  

 “هلیای من!

به شکوه آنچه بازیچه نیست بیندیش.
من خوب آگاهم که زندگی، یکسر، صحنه بازی ست؛ 
من خوب می دانم. 
اما بدان که همه کس برای بازی های حقیر آفریده نشده است.
مرا به بازی کوچک شکست خوردگی مکشان.
به همه سوی خود بنگر و بازمی گویم که مگذار زمان پشیمانی بیافریند.
به زندگی بیندیش که می خواهد باز بازیگرانش را با دست خویش انتخاب کند.
به روزهای اندوهباری بیندیش که تسلیم شدگی را نفرین خواهی کرد
و به روزهایی که هزار نفرین، حتی لحظه ای را برنمی گرداند.
تو امروز بر فرازی ایستاده یی که هزار راه را می توانی دید.. و دیدگان تو به تو امان می دهند که راه ها را تا اعماق شان بپایی.. 
در آن لحظه ای که تو یک «آری» را با تمام زندگی عوض می کنی،
در آن لحظه های خطیر که سپر می افکنی و می گذاری دیگران به جای تو بیندیشند،
در آن لحظه هایی که تو ناتوانی خویش را در برابر فریادهای دیگران احساس می کنی،
در آن لحظه یی که تو از فراز، پا در راهی می گذاری که آن سوی آن اختتام تمام اندیشه ها و رویاهاست،
در تمام لحظه هایی که تو می دانی، می شناسی و خواهی شناخت، به یاد داشته باش
که روزها و لحظه ها هیچ گاه بازنمی گردند..”


― نادر ابراهیمی, بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم

نظرات 5 + ارسال نظر
پرتقال گندیده سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 05:52 ب.ظ

عکستونو کش رفتیم حلال کنین:)

تنهایی سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.tanhaeey.blogfa.com

موزیک بسیار زیبا بود....

به روایت دوستان "ممنان"

marzi سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 11:43 ب.ظ http://rozegaremarzi.blogsky.com

چه متن زیبایی. چقدر به دلم نشست. مخصوصا امشب که به فرصت از دست رفته عزیزی فکر میکنم و افسوس میخورم که زمان دیگر بر نمیگردد!!

زمان دیگر بر نمیگردد!!زمان دیگر بر نمیگردد!!زمان دیگر بر نمیگردد!!

بهامین شنبه 10 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 10:01 ق.ظ

موسیقی عالی بود،عالی

ممنان

تارا دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 01:19 ب.ظ http://taraslife.blogfa.com

این مرد بی نظیر بوده و نوشته هاش همچنان فوق العاده ست.
عمیق . ناب و سراسر احساس.
یکم اما پیچیدگی قلمش اذیت میکنه به شخصه من رو.

این پیچدگی قلم برای نسل فراری از اون واقعا قصه ای طولانیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد