بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

223


    جناب ژان لوک گدار در جای فرموده اند که : "ما معانی را یاد می گیریم که چیزی نیستند ولی احساساتمان را نه، که همه چیزند " خب به فرض که یاد هم گرفتیم  بعد چی؟ اگه قرار به چهار نعل رفتن احساسات در مسیر مخالف عقلانیت  باشه .اگه قرار به خوردن تازیانه های سرنوشت به جسم سخت شده احساس به جرم تبعیت از اون باشه ،اگه قرار  باشه بسان «جفری دامر*» مردی که قلب آدم‌ها را دوست داشت، آدم‌ها را دوست داشت، آن‌قدر  که دلش می‌خواست آنها را برای همیشه در درون خودش نگه دارد، اما محکوم به حبس ابد و قتل توسط هم سلولی باشه،اگه قرار باشه هر چی باشه جز اون چیزی که باید باشه ،اونی که باید باشه  و حسی که قرار بودِ باشه ولی "نباشه" باید بپذیریم یاد گرفتن احساسات هم جز "درد" بیشتر چیزی نخواهد داشت ...


(Jeffrey Lionel Dahmer (/ˈdɑːmər/; May 21, 1960 – November 28, 1994*


  • آهنگ تقدیمی از خواننده مورد علاقه تارای غربت نشین 

Mohsen Namjoo - Dele Zaaram

نظرات 3 + ارسال نظر
marzi دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 06:48 ب.ظ http://rozegaremarzi.blogsky.com

من این درد ناشی از احساسات رو خیلی زیاد کشیدم. نمیدونم چطور وصفش کنم. تمام زجرهای عالم رو بخاطر همین احساس لعنتی کشیدم و الآن بخاطرش باید به خیلی چیزها
چنگ بزنم تا اون زجرها رو فراموش کنم.
اگرچه انسان بدون احساس نمیتونه زندگی کنه ولی من واقعا دلم میخواد طوری میشد احساساتم تابع عقلم میبود و کنترل میشد. و این وظیفه والدینه در که طفولیت یاد ما بدن که جایی باید پای روی احساس گذاشت تا بتونیم سالم و شاد زندگی کنیم. زندگی باید تعادلی از عقل و احساس باشه و هنر یک انسان موفق انجام دادن این تعادله.

فقط این جمله معترضه : آه...درست شو دیگه ! زندگی لعنتی .

بهامین شنبه 10 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 10:03 ق.ظ

اغلب فکر میکنیم ...
ابتدا باید به آرزوهایمان برسیم
و بعد به احساسات خوب
ولی قانون کائنات اینه:
اول باید به احساسات خوب رسید
تا بعد به آرزوهامون برسیم

امان از این کائنات

تارا دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 01:21 ب.ظ http://taraslife.blogfa.com

اومدم یکی یکی خوندم پست هارو
به این که رسیدم چه ذوقی کردم.
حیف زودت ندیدم.
اما واقعا مرسی. حس قشنگیه.
این اهنگ همیشه یادم میمونه.

به هر حال باید هوای رفقای غربت نشین رو جور دیگه ای داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد