بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

222

  July 23, 2000   -  1926 


تو را برگزیده ام

 رَغمارَ غم بیداد،

گفتی دوستت می دارم 

و قائده دیگر شد.


کفایت مکن ای فرمان "شدن"

مکرر شو 

مکرر شو.. 



 احمد شادلو

Ahmad shamloo-Ashk razist

نظرات 4 + ارسال نظر
بهامین چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 11:16 ق.ظ

شاملو بینهایت احساس ناب و خاصی داره
بنظرم ، عاشقی رو باید از شاملو یاد گرفت
به آیدا میگفت:خدایِ کوچکِ من :)

هزار الله از آن "خدایِ کوچکِ من"

هیوای ایرانی چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 11:17 ق.ظ

از بختیاری ماست شاید که آنچه می خواهیم ،یا به دست نمی آید ،یا از دست می گریزد ...

هر مرگ اشارتی است به حیات دیگر .

هیوای ایرانی چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 11:21 ق.ظ

بسیار وقت ها

با یکدیگر از غم و شادی خویش سخن ساز می کنیم اما در همه چیزی رازی نیست گاه به سخن گفتن از زخم ها نیازی نیست سکوت ملال ها از راز ما سخن تواند گفت .

زندانی که درآن محبوس رای خویشیم ...

تو را چه می شود هیوای

هیوای ایرانی چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 11:24 ق.ظ

من آموخته ام به خودگوش فرا دهم و صدایی بشنوم که با من می گوید این لحظه مرا چه هدیه خواهد داد

پس بدان

با در افکندن خود به دره شاید سر انجام به شناسایی خود توفیق یابی !!

"دانستم که ندانستی"

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.