بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

219


نشسته م فیلم ترسناک ببینم.بعد تو کل هیجانات فیلمِ It 2017  این متن  ش منُ جذب کرده :


"گیسوانت آتش زمستان است...

‫آتش‌پاره‌ی بهاری...

‫قلب من در آنجا نیز می‌سوزد".


alizee_-_moi lolita

نظرات 4 + ارسال نظر
تارا شنبه 26 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 08:56 ق.ظ http://taraslife.blogfa.com

چه دیالوگ عالی ای !
وسعت دنیای اهنگ هایی که گوش میدی خیلی جالبه. تعجب برانگیزه. همه جور اهنگی تقریبا گوش میدی :)

در واقعه این متن کارت پستالیه که اشاره به موهای قرمز "Beverly Marsh" داره و تو فیلم پنهانی بهش داده میشه و صحنه کوتاه ولی مهم و دراماتیکی رو رقم میزنه !!! رو تصویر بزنی عکس رنگی مشخصه

واقعیت اینکه وسعتی که ازش صحبت میکنی بیشتر به این بر میگرده که من علاقه خاصی به سبک موسیقی خاصی ندارم.و بیشتر تو موقعیت و خود کیفیت اهنگ برام اهمیت داره

بهامین دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 12:12 ب.ظ

بعد از ۵ساعت درس،موزیک خیلی خوبی بود برای من:)

گوش نواااز

خیلی خوشحالم
تو درس هم موفق باشی

Mahdiyeh دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 11:54 ب.ظ

آره خیلی خوبه ولی اینو اون پسر تپل نوشته بود فکر کنم آخرش هم میگه در ماه ژانویه قلب منم میسوزنه

بِو جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 02:27 ق.ظ

وات؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد