بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

200

مریل استریپ: فکر می کنی خدایی اون بالا وجود داره؟

وودی آلن: اگرم وجود داشته باشه، اونقدری که تو نشون میدی بالا نیست!!!!

wars of faith

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 02:42 ب.ظ

حکایت جستجوی انسانها برای خدا، حکایت ماهیانی است در درون دریا،
که به دنبال دریا می گردند،بی خبر از آنکه دریا، درون و بیرون آنها را فرا گرفته است.
“دیپاک چوپرا”

خدایا دیر و زود کدام است؟

من و تو کدام...؟!

پرتقال گندیده چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 01:59 ق.ظ

واییی وودی آلن*_* چقد عاشق بازی و شخصیت و قیافه خنگول و همه چیزشم:)
فکر میکنم نصف زندگیمو دنبال این بودم که بفهمم خدا دقیقا کجاست. تهش به این رسیدم همونجاها بود که کم میاوردم

یاد این افتادم :

- به خدا اعتقاد داری؟
- یه پیرمرد 72 ساله با سرطان پیشرفته انتخاب دیگه‌ای هم داره ؟‌


The Judge - 2014

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد