بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

195

بی قراری
زندگی حتی وقتی انکارش می‌کنی، حتی وقتی نادیده اش می‌گیری، حتی وقتی نمی‌خواهی‌اش، از تو قوی‌تر است. از هر چیز دیگری قوی‌تر است.
آدم‌هایی که از بازداشتگاه‌های اجباری برگشته اند دوباره زاد و ولد کردند . مردان و زنانی که شکنجه دیده بودند ، که مرگ نزدیکانشان و سوخته شدن خانه‌هاشان را دیده بودند، دوباره به دنبال اتوبوس‌ها دویدند، به پیش بینی هواشناسی با دقت گوش کردند و دخترهایشان را شوهر دادند.
باور کردنی نیست اما همین گونه است، زندگی از هر چیز دیگری قوی تر است.
باید یک بار به خاطر همه چیز گریه کرد. آن قدر که اشک ها خشک شوند، باید این تن اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد، به چیز دیگری فکر کرد. باید پاها را حرکت داد و همه چیز را از نو شروع کرد...
 

نظرات 4 + ارسال نظر
alireza سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 02:58 ب.ظ http://malikhulia.blogsky.com/

میخواهم از آن رازها باشم
که توی یک مهمانی زنانه،
عصرانه ای به صرف چای و شیرینی،
هی بخواهد از من بگوید
و هی لبش را گاز بگیرد...


زانیار_برور

بله بله

سارا سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 11:45 ب.ظ

چند روز پیش رفتم کتاب خریدم خیلی دلم میخواست بخرمش ولی نمیدونم چرا بجاش یچیز دیگه گرفتم:/
زندگی بیرحمانه ادامه داره

خیلی بی رحمانه بود

تارا چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 05:26 ق.ظ http://taraslife.blogfa.com

عالی بود این نوشته. خیلی به دلم نشست!

سپاس

بهامین پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 01:34 ق.ظ

متن فوق العاده ای بود،چند بار خوندمش.


بیاد این متن افتادم؛البته شاید خیلی مرتبط به متن نباشه...

نمیشه به زندگی، روزهای بیشتری اضافه کرد،
ولی میشه به روزهامون، زندگی بیشتری ببخشیم…

متن جالبی بود هممون به ب روزهامون زندگی بیشتری بدهکاریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد