بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

192

زمانی می رسد که باید بین چیزی که به آن عادت کرده ای و چیزی که بسیار دلت میخواهد ، یکی را انتخاب کنی.


پائولو کوئلیو

نظرات 3 + ارسال نظر
بهامین شنبه 21 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 11:52 ق.ظ

دوراهی سختیه....
ولی بنظرم حس عادت کردن میتونه یکم خطر آفرین باشه...

توزندگی مهم اینه در تمام مسیر خواستن و دوست داشتن دل ،الویت باشه.

موافقم

تارا یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 07:48 ق.ظ http://taraslife.blogfa.com

فکر کنم اگه اون روز بین یکی از همین روز های الانم باشه ریسک کردن و چیزی که بهش عادت ندارمو انتخاب میکنم اما وقتی
رو روال یه زندگی ۳۰ یا ۴۰ ساله بیوفتم قطعا چیزی که بهش عادت کردم.
به فکر فرو رفتم. جالب بود!

میدونی حرفت درسته ولی برام جالبه من تو دهه سی چرا هنوز مردد-ام

تارا یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 03:45 ب.ظ http://taraslife.blogfa.com

دلیلش اینه اون روال تثبیت نشده. و این خوبه.
یعنی همچنان شوق و شور قبل دهه ۳۰ هست..

دیده مثبتی داری به زندگی افرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد