بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

186

Rate : 8.3/10

تومک: من دوست دارم.
ماگدا: می‌خوای منو ببوسی؟
تومک: نه.
ماگدا: می‌خوای با من بخوابی؟
تومک: نه.
ماگدا: می‌خوای با من سفر کنی؟
تومک: نه.
ماگدا: پس از من چی می‌خوای؟
تومک: هیچی!

 فیلمِ کوتاهی درباره عشق” نامِ فیلمی بلند است درباره "عشق " که کشیلوفسکی با آن خط حائلی  میان عشق و هوس، میان بودن و خواستن، می‌کشد .فیلمی از سه گانه ای که سالها پیش دیدم و لذت بردم  و دیدنش را توصیه میکنم ...

A Short Film About Love 

A Short Film About Love 

+ بعضی چیزها را نمی‌شود نوشت، فقط هستند، آدم در مورد همه‌چیز می‌نویسد، در موردِ غم‌هایش، در مورد احساساتش، در مورد آدمی که آمده و رفته؛ اما عشق. عشق را نمی‌توان نوشت، عشق را نمی‌توان گفت. فقط هست. آدم با نشانه‌ها زنده است، یک روز عشق می‌آید و با او در کوچه‌ها راه می‌روی و فردا می‌شوی مشیری و آن‌وقت تمام کوچه‌های دنیا می‌شوند از آن نشانه‌ها. بعد تا پایان عمرت با این نشانه‌ها زندگی می‌کنی. فکر می‌کنم عشق باید همین باشد، یک روز صبح می‌آید و آدم را شاعر می‌کند، آدم را نقاش می‌کند، بعد آدم با نشانه‌هایش یک عمر عاشق می‌شود.

نظرات 3 + ارسال نظر
بهامین سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 10:52 ق.ظ

بنظرم عشق قشنگترین و ناب ترین احساس ممکن که هر فرد زمان و وقتی تجربه میکنه.
درکی ازش ندارم اما بنظرم عشق مقدس ترین احساس پاک و ناب که میشه داشت.

فکر می‌کنم عشق باید همین باشد، یک روز صبح می‌آید و آدم را شاعر می‌کند،..

marzi پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 12:38 ق.ظ

یادم باشه این فیلم رو ببینم حتما.

من درکش کردم. خیلی جذابه. خیلی. وقتی عاشقی حتی دیوارهای سفید خونه خیلی قشنگن. حتی لحظاتی که منتظرشی تا بیاد. حتی کوچکترین چیزهایی که از نظر همه بی ارزش و عادی ان با عشق خیلی بزرگ جلوه میکنن و جذابن. مثلا واسه من پیچش موی جلوی صورتش.
یا حتی سایز لباسش. یا حتی نوع خنده اش.

ان شالله همه ی دختران و پسران پاک نهاد، عشقی پاک و بی نظیر تجربه کنند.

تجربه خوبیه علی الخصوص اگه خوش فرجام هم بشه

تارا جمعه 20 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 11:03 ق.ظ http://taraslife.blogfa.com

فیلم رو میبینمش:))
دلیلش هم گشتن دنبال مفهوم عشقه.
دربارش عالی نوشتی.

ممنونم
ببنمش ولی خب با توجه به دلیلت سراغ فیلم های دیگش نرو مثلا فیلم کوتاهی در مورد کشتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد