بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

182


    این بارون نا به هنگام ،اما دلنگیز و دوست داشتنی پاییزی بانی باز شدن پنجره و پرشدن اتاق ازبوی پاییز شده و چقدر منِ عشقِ پاییز  به وجد اومدم و اتاق پر پنجره و خاموش از نور (که به ظن رفقای کور دلم با دو سری پرده  از نور تهی شده رو )از روشنایی کم رمق این صبح پاییزی مملو از نشاط کرده هر چند تلاطم روزکاری امروز  بورس از رفقا فرصتی برای حس این همه زیبایی بجا نذاشته و من خاموش تر از تمام پاییز های گذشته  از این چند لحظه زیبایی ، در ذهنم نقش خاطره میزنم.


نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین شنبه 14 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 11:14 ق.ظ

پاییز قشنگ باشه ؛بارون بباره ،بهترازاین نمیشه.
بارون باشه باید رفت زیر سقف آسمان و عشق بازی آسمون را تماشا کرد.
صورت خیس بارون بشه. و بدون چتر قدم زد زیر بارون در پاییز دوست داشتنی.
تنفس عطر خاک بارون خورده ،لذت بخشه!

کاش آسمون اینجا هم بباره.

پاییز و بارون ش

سارا یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 12:20 ق.ظ

ما هنوز چشم براه اسمون و ابرهای تیره ایم. پاییز رو فقط صبحای زود که از خونه میزنم بیرون حس میکنم.
کاش برای ما هم بباره

کاش بباره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد