بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

170

“Sometimes it takes a good fall to really know where you stand”
― Hayley Williams

بی قراری

photo by Vikram Kushwah

    باد از شرق می وزد / مه پیش می آید /گویی چیزیی در حال آغاز است /و به زودی شروع می شود / نمی توانم نشان دهم / چه تقدیری در انتظار است /اما احساس میکنم که اتفاقی که میخواهد بیفتد / قبلا اتفاق افتاده است  ...

Saving Mr. Banks (2013)  .1


Abel Korzeniowsk – Revolving Door

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 12:01 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com

الهی بهترین ها رخ بده و رقم بخوره

بعضی وقتها هم هست که خدا هم غافلگیرت میکنه و میخوادولی این خودمونیم که نمیذاریم

بهامین شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 12:09 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com

صبورانه در انتظار زمان بمان، هر چیز در زمان خود رخ می دهد. حتی اگر باغبان، باغش را غرق آب کند، درختان خارج از فصل خود، میوه نمی دهند.

صبرم لبریز و خستگی بهم چیره شده ولی خب تقلای خودم باز دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد