بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

169


“You Can't Lose Something You Never Had” 
― Kate G. Hudson

بی قراری

Instagram photo by @d_fordesign

تلاشم همیشه این بوده که خودمو گول نزنم .و  در هجوم ناباورانه "درد" و  تا پای رفتن تا لبه سقوط  باز با چشمانی کاملا باز به اونچیزی که هستم  و اونچیزی  که باهاش مواجه میشم و اونچیزی که بعدش  بهش تبدیل میشم  برخورد کنم .ولی اولین خاصیت "درد" واقعی بودن اونه .قابل لمس بودنش و خط بطلان کشیدن به تصورات و انتظارات و خواسته های اشتباهت.باید پذیرفت  که "نمی تونی چیزی رو از دست بدی که هیچوقت نداشتیش!".حالا میخواد تو هر چقدر لایق ، هرچقدر مستعد،هرچقدر برازنده...

از درون و در خودم، سقوط کردم و باید بپذیرمش.بپذیرم که قرار نیست بیشتر از چیزی که بودم از دست بدم و تنها باید منتظر به انتهای مسیری باشم که یا صرفا یک پایان تلخ خواهد بود یا یک تلخی بی پایان ...

Hey Jude - The Beatles

چند روزی نخواهم بود...

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 01:12 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com

زندگی همیشه نوسان داره اما به معنای تغییر شرایط پیش اومده نیست.
خیلی اوقات اگر چیزی از دست بدی تومسیر زندگی دوباره میشه بدست بیاری شاید چیز دیگه ای را.

Y̶e̶s̶t̶e̶r̶d̶a̶y̶
today
T̶o̶m̶o̶r̶r̶o̶w̶
دیـروز رو خـط بـزن
فـردا هـم خـط بـزن
فقـط امـروز رو داشتـه بـاش و زندگی کُـن

+موسیقی مثل همیشه
+الهی هرجا میربن چند روزی که نیستین حال دلتون خوش باشه.
+زود برگردین و وبلاگ یادداشت جدید بزارین.

بده بستون زندگی واقعیت. ولی دل بزرگی میخواد طاقت اوردن تو این جبر سرنوشت...باید قوی بود و قوی تر شد
بابت دعا هم به روایت دوستمان "ممنان"

گیس بریده چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 02:58 ب.ظ http://gissss.blogfa.com

امیدوارم که پایان اون راه خوشتر باشه

بسی امیدوارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد