بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

165



“And now these three remain: faith, hope and love. But the greatest of these is love.”

 

Anonymous, Holy Bible: King James Version 



      همیشه با خودم فک میکنم لحظه ایکه باید میان ایمان و امید و عشق  به انتخاب برسم کدوم رو انتخاب می کنم؟ همیشه فک میکنم آدم های که به هر یکی از این سه گزینه میرسن ،چه چیزی در اعماق وجودشون ،متفاوت کرده اونا رو،  و اینکه من ،چقدر تنهام که لافکادیو وجودم منو به قرابت در هر سه گزینه میبره و چقدر شیدام برای آدم های هر سه گزینه ...

من ،وجودم عشق است. باورم ایمان و  قلبم حتی  در تاریک ترین تاریک خانه هایش باز روشن به شعله های امید . من ، نه منم ! و در این میان گریستن و خنده ام توامان...


brand_x_music-eternal_flame

نظرات 7 + ارسال نظر
بهامین شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 04:12 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com

من اینجور فکر میکنم هر ۳ را میشه داشت ، و این شکل نیست که باید یکی را انتخاب کرد؛هرسه باهم قابل جمع هست.
ایمان ..همه چیز رو ممکن میکنه ،ایمان، دیدن نورِ با قلبمون،
ایمان و باور که یه اتفاق بیفته،

امید .. همه چیز رو ردیف میکنه،آرزو میکنیم اتفاقی رخ بده و امید داریم که میشه.

عشق ..همه چیز رو زیبا میکنه،عشق میشه بهونه امید داشتن و اینکه عشق میتونه مصداق زیادی داشته باشه.

الهی همیشه با امید و انگیزه ،وایمان و عشق به تحقق امید آروزها،روزها را سپری کنید :)

هر سه اگه بشه با هم داشت که فوق العادست ولی اگه قرار به انتخاب باشه چی؟
هر چی از این ارزوی خوب هست سهم شما هم

بهامین شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 04:15 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com

آرامش خوبی داشت ؛موسیقی

اره عاشق شدم من از این البوم بازم بعدا میذارم

بهامین شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 07:39 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com

اگه قرار برانتخاب باشه نمیشه هر۳ را انتخاب کرد؟

اگه بشه که عالیه ولی معمولا تمسک به یکیه

..... شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 11:55 ب.ظ

وجه معنوی انسان به سمت عشق و جنون و دلدادگی و به تعبیری
عشق و امید و ایمان گرایش داره
خیلی جالبه ک افکار اکثر اندیشمندان و فلاسفه خارجی برگرفته از تاثیرات کلام حضرت مولاناست با کمی تغییر

پس شما هم مثل بهامین هر سه رو با هم انتخاب می کنید

[ بدون نام ] یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 08:42 ق.ظ

متاسفانه انسان مجموعه ای از اضداده
روح عرفانی انسان تمایل به هر سه رو در وجودمون نهادینه کرده
ولی مجموع هر سه در من بعنوان ی انسان کمی بعید میرسه مگر در رسیدن به حالات معنوی خاص

باهاتون کاملا موافقم و ولی در شرایط اجبار به انتخاب کدوم انتخاب شما میشه؟!

.... یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 10:35 ق.ظ

در همه حال «عشق»

و باز در همه حال "عشق"

سارا یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 11:29 ق.ظ

چقدر عکسات دلی و خوبن:)
من فکر میکنم عشق اگر واقعی باشه میتونه ایمان و امید رو به زندگی ادم بیاره. و خب لازمم نیست حتما همه این چیزا با هم باشه. هر کدوم به تنهایی میتونه به زندگی معنای متفاوتی بده

عکس علاقه ای بود که دنبال نکردم و خوشحالم انتخاب ها به دل شما نشستن . و انتخاب عشق یعنی قدم به جاده مه آلود در فضای بکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد