بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

160


“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.” 

 Robert Frost―
   این "قصار"های که اینجا میارم بیشتر از اینکه اعتقادات من باشن مواردین که "میخوام" که اعتقاد من باشن یا حتی در تلاطم های زندگی اعتقاد من بمونن.خوبه که بعضی جمله ها را ادم بارها و بارها برای خودش تکرار کنه تا بتونه ازش انرژی ادامه دادن پیدا کنه ...

این آهنگ دانلود کنید،گوش کنید ، باشد که رستگار شید ...

Hotel California – The Eagles )))  download 5m

نظرات 1 + ارسال نظر
بهامین شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 08:20 ق.ظ http://notbookman.blogsky.com

خیلی از جمله ها بایدقاب بشن و همیشه مرور بِشن :)

موسیقی عالی بود.

قاب شدن انتخاب خوبی بود و شریک شدن در لذت شنیدن این موسیقی لذت بخش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد