بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

152

   سر در وبلاگی خاک خورده نوشته شده بود :


" ... و به نوای موسیقی گوش فرا دهید و دوستش بدارید و آن را به دیگران توصیه کنید... باشد که رستگار شوید! "


Elvis Presley - It's Now Or Never ))) Download 3.02M

نظرات 3 + ارسال نظر
هیوای ایرانی یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 10:38 ق.ظ

لافکادیو بودن هم باید تو موسیقی نمایش داده بشه اینکه بر خلاف تمام ادمای دور برت بدون اینکه دل در گروی سبک خاصی داشته باشی از هر سبک و گروهی یه اهنگ خوشت بیاد در عین حالیکه از سیل عظیمی دیگه از اون اهنگهای اون سبک خوشت نیاد

لافکادیو هستم و همیشه از این بابت حس خوبی نداشتم ولی اعتراف میکنم عادی شده برام

بهامین یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 03:05 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com/

موسیقی شنیدنش نوازش میده روح آدمی رو

حتما دانلود میکنم موزیکی که آپلود کردین :)

من لذت بردم امیدوارم شما هم خوشت بیاد و لذت ببرید

بهامین یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 04:25 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com

ممنون بابت این آهنگ
گوش نواز بود:)

گاش میشدزندگی رو با موسیقی شروع کرد ،باموسیقی پیش برد و با موسیقی تموم کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد