بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

149

  تو  این روزای بی قراری ، دیدن این سریال لذت بخش  بوده برام.خاطرم هست قبل ترها علاقه خاصی به زندگی در محیطی ناشناخته و البته به دور از تمدن  بشری داشتم و شاید اگه تا ده سال پیش هم این سریال می دیدم .حتما یکی از شخصیت های  این سریال  برای رویا پردازی انتخاب میکردم و خودم جاش قرار میدادم..اگه بخوام صادق باشم با وجود علاقه خاصی که به کاراکتر جک با بازی  متیو  فاکس و اون چهره معصوم  ودوست داشتنیش دارم حتما با شخصیت جاشوا  هالووی در کاراکتر ساویر بیشتر علاقه مند بودم .در واقع این علاقه به  شخصیت لافکادیو من بر میگرده که من واقعی ام شخصیتی  میان این دو کاراکتر متضاد  سریال بوده و در واقع برهانی برای لافکادیو بودنمه .

کمی دیر برای دیدن این سریال اقدام کردم ولی با دیدن سه فصل از این سریال فک میکنم تو نقطه ای باشم که بخوام شما رو هم به دیدن این سریال با امتیاز 8.4 در  IMBD دعوت کنم 

Lost (TV Series 2004–2010) - IMDb

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد