بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

135

خاطرات نه سر دارند و نه ته

بی هوا می آیند تا خفه ات کنند
میرسند
گاهی وسط یک فکر/ گاهی وسط یک خیابان
سردت می کنند/ داغت میکنند...
رگ خوابت را بلدند/ زمینت می زنند
خاطرات تمام نمی شوند/ تمامت می کنند.....

  دانلود  آهنگ Shape Of My Heart از Sting

نظرات 1 + ارسال نظر
تارا یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.tara-os.blogsky.com

آهنگ خیلی قشنگیه.
خوبی ذهن من اینه حافظه بلند مدتش ضعیفه خاطرات یادش نمیونه...
اما گاهی حسرت لحظه هایی رو میخورم که فراموششون کردم و میدونم که چقدر لذت بخش بودن و دلم براشون تنگ میشه.

بله نبود حافظه بلند مدت گاهی موهبتی الهی محسوب میشه و البته گاهی فقدان به یاد نیاوردن خاطره های بکر گذشته دردی نابخشودنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد