بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

55

به سرعت برق باد ، پیر شدم ، اینو میتونم از یادآوری خاطره هام بفهمم.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:53 ب.ظ http://www.escape1981.blogsky.com

بله دیگه...نکنه از اوناشی که روز تولدت قنبرک می زنی...نمی دونم قنبرک درسته یا نه، خودش نوشته شد.

خیر.روز تولد معمولا فراموش میشود و اگه نشود همینجوری الکی سرخوش به افق مینگریم

میچ پنج‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:35 ب.ظ

خیلی وقته ازت خبر ندارم . خوبی تو؟
دارم ارشد می خونم . تو در چه حالی؟ پیر شدی؟ : دی
بابا نشدی؟

شکر
ارشد هم قبول شدی و پپرونی قبولی لیسانس و بهم ندادی

معصوم سه‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:39 ق.ظ http://www.escape1981.blogsky.com

راستی من خیلی خوشحال شدم تو کامنت دونیت اسم بنگری و دیدم...جدا خوشحال شدم تو چطور؟
حداقل با خودت رو راست باش با ما که نیستی.

بنگری از اول های سکوت شبانه بود و البته خاطر هاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد