بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق
بی قرار

بی قرار

من نمی دانم زاده یک قانونم یا پدیده یک عشق

271

به هر طرف نگاه میکنم  و یا هر جور فک میکنم "هر کسی گوید سخن از عشق را نتواند که دلی از تو برد" با این حال در این وادی زیبای اردیبهشت هر کَس به اندازه جام وجود خودش سخن به زبان میاره و عشق را زندگی میکنه  و این برای من تنها خلاصه میشه در یاداوری این شعر کوتاه ، که اولین بار 9 اردیبهشت 88 باهاش مواجه شدم :


  " و اردیبهشت یعنی عاشقیت دوباره و هی دوباره و بوسه های گاه و بی گاه و آغوشهای نابهنگام و دل باختن های ناگاه... و اردیبهشت یعنی تو که در من رخنه کردی همچون عطر بهار نارنج"


پ.ن : برای همه تون عاشق شدن رو آرزو میکنم .

 

 “گاه گاهی که دلم میگیرد به خودم می گویم 

در دیاری که پر از دیوار است 
به کجا باید رفت؟
به که باید پیوست؟
به که باید دل بست؟

حس تنهای درونم می گوید 
بشکن دیواری که درونت داری!
چه سوالی داری؟
تو خدا را داری 
و خدا...
اول و آخر با توست .

و خداوند عشق است...


#سهراب_سپهری”

نظرات 3 + ارسال نظر
بهامین شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 04:15 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com

اردیبهشت،بهشت ترین ماه ِ سال.

واقعا بهشتی ترین ...

Marzi یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 03:04 ق.ظ http://rozegaremarzi.blogsky.com

سعدی بزرگوار می فرمایند :
ز عقل اندیشه‌ها زاید که مردم را بفرساید
گرت آسودگی باید برو عاشق شو ای عاقل

چه چسبید این بیت

معصوم یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 09:26 ق.ظ

اردی بهشت یعنی قبل از خرداد، خرداد عزیز د؟شت داشتنی

نفهمیدم چی شد !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد